Neimen, er det ikke en av gamle bilene mineSire wrote:Går det greit?

Kostet på den noe mer eller ?
Moderator: Styremedlemmer
Neimen, er det ikke en av gamle bilene mineSire wrote:Går det greit?
Heisann! Nei har ikke gjort noe mer foreløpig. Skal montere senkefjærene til våren og få justert forstillingen etter det. Er meget fornøyd med bilenalex_johnsen wrote: Neimen, er det ikke en av gamle bilene mine![]()
Kostet på den noe mer eller ?
Er det ikke på en YX stasjon du jobber nå da?? Har forøvrig ikke vasket bilen min i maskin, dels. pga. det en her inne sier om at taket ble knust på en bil, og dels pga. det tar fem minutter å vaske for hånd!miatajon wrote:Jeg jobber på en Hydro Texaco
Er det ikke på en YX stasjon du jobber nå da?? Har forøvrig ikke vasket bilen min i maskin, dels. pga. det en her inne sier om at taket ble knust på en bil, og dels pga. det tar fem minutter å vaske for hånd!miatajon wrote:Jeg jobber på en Hydro Texaco
Altså, tingen er ikke at det tar akkurat fem minutter, men det tar ikke lang tid, var det jeg prøvde å vise på en litt annen måte enn å si at det ikke tar lang tidmiatajon wrote:Sjansen for å få knust taket er nok utrolig mye større når du er ute og kjører med bilen enn akkurat de få minuttene den står inni vaskehallen.![]()
I løpet av de 2,5 årene jeg har jobbet på stasjonen, har vi hatt ett tilfelle der maskinen har vært borti et panser. Stasjonen dekket da selvfølgelig dette. Ser ikke problemet. Er også en og annen vindusvsker som har falt av, og et par antenner som har knekket. Men vi vasker i snitt 10.000 biler i året, så dette blir veldig lite mener nå jeg.
Skulle forresten likt å se hvor ren bilen blir etter 5 min med håndvask. Du får kanskje spylt den på den tiden, men en skikkelig håndvask TAR mer enn 5 min![]()
Jeg jobber forresten på en Hydro Texaco inntil konseptet blir endret på vår stasjon, og det blir mest sannsynlig ikke før til høsten..så det så, hehe
Altså, tingen er ikke at det tar akkurat fem minutter, men det tar ikke lang tid, var det jeg prøvde å vise på en litt annen måte enn å si at det ikke tar lang tid
Men, en rask håndvask, med svamp og slange, tar ikke mer enn ti minutter... Og da ser bilen helt ok ut.. Men, selvfølgelig, en skikkelig håndvask tar lengre tid, det sier seg jo selv!
Om ting som blir knust: kan godt vaske andre biler i automat, men jeg er ikke så sugen på å dra inn min lille! Og, jeg ser heller ikke problemet med håndvask, så lenge jeg har to hender, to ben, og ikke noen store vanskeligheter med å bevege meg!!