Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg har Xp med servicepack 2 og det fungerer fint med hydra software. Lastet ned siste versjon fra www.hydraems.com men tror det er samme versjon som fulgte med CD'n.
Det eneste problemet jeg hadde var at desimaler fra dataloggen kom som "," og ikke "." som dataloglab forventet. Dette ble løst ved å endre desimal teng i Locale til "." og ikke "," som er default for Norge.
Har hørt at det er problemer med å kjøre det i Vista
fant ut av det nå, var at programmet la seg i Program Files og ikke i Programfiler som det kom opp med automatisk under install,
uninstall filene lå i programfiler, og da tok jeg det for gitt at noe var galt,
det var det jo men var bare å kikke i program files så fant jeg det
Hva mener du da ? Om jeg startet og prøvekjørte bilen med standard instillinger ?
Jeg gikk igjennom de innstillingene som ble beskrevet i manualen. Stille tomgang, kalibrerer WBO2, sette baseline for knock sensor osv.
Hadde mye problemer med tomgangen. Det var også vanskelig å kalibrere WB02 pga. for lav spenning på batteriet. Jeg endte med å måtte starte bilen utendørs og holde wbo2 sensoren i hånden med taket nede. Straks ladespenningen var over 12v stemte det som stod i manualen.
Det går. Og FM er nok klar over at det sitter mange slappe amerikanere der ute som bare plugger i og håper på det beste. For MSM og FMII er jo platformen gitt så standardinstillingene med sikkerhetsmarginer er nok safe nesten i alle situasjoner.
Tja. Mappet som er med er ment for 91 oktan så det er en del å gå på.
Jeg vil tro 15-20% på tenning og økt trykk. Slik min var urørt med hydra var det kanskje 200 hester. Håper det ligger nærmere 220 nå men slikt vet man ikke før den kommer på en rulle. FM sier 240 men jeg tror det blir vanskelig med den orginale turboen.
hmm.. det står jo 200whp på siden under inntaket..
With the intake, a good exhaust system and our throttle body inlet pipe, a number of customers have reported 200 horsepower at the rear wheels - that's 33% more than stock! Even more impressive is the gain in torque.
så det er uten Hydra... kanskje litt overdrevet men med 550cc RC injectors må det jo fleske seg bra ?