Forøvrig litt paff over at fire støvmansjetter koster 1400, 350 pr stk.. Fjærer bestilt

Moderator: Styremedlemmer
Jeg har tidligere sagt hva jeg mener om Mazda Norge, og kommer tilbake til det i en annen tråd.Hyper Ado wrote:Mazda Norge ville ikke ha noe med meg å gjøre som du tydelig ser fra svaret jeg fikk fra dem tidligere i dag.
Så mine håp nå er at:
1.
Fyren jeg nå har fått kontaktinformasjon til her i Stavanger innser hvor tåpelig dette er og godkjenner bilen.
2.
Jeg skriver en mail til TuV og forhører meg med dem om de kan gi meg noen som helst informasjon om at en US Mazda Miata havner under en av deres "klassifikasjoner (F 488)
Om ikke noe av dette gjelder må jeg få fatt i orginalfjærer, godkjenne bilen, og deretter se om jeg klarer skaffe nytt senkesett for å få dette godkjent. Men da går jeg til en annen trafikkstasjon...
H A
Skjønner ikke at Mazda er villig til å behandle sine kunder på denne måten, men vi vet jo alle at slik er det! Det opplever vi hver gang vi skal ha noen papirer (jeg har foreløpig sluppet det, men er jo andre som ønsker papirer fra mazda her inne).Rudolf wrote:
Jeg har tidligere sagt hva jeg mener om Mazda Norge, og kommer tilbake til det i en annen tråd.
Mazda Miata NA (din bil) er pr. def. en F488 bil.
Dette kunne Mazda Norge bekreftet på ett sekund, men de GIDDER ikke.
Når du har vært så IDIOTISK TOSKETE DUM og IKKE kjøpt bil av dem, så kan du brenne i helvete.![]()
Sats på fornuft hos Biltilsynet eller prov Mazda i Sverige, Danmark, Tyskland .......
Tusen takk for denne linken Erik!!!!!Rudolf wrote: Her er en til som jeg fant :
http://www.sportlenkrad.com/T%DCV%20Pr% ... Gerstl.pdf
ABE-nr. i bøtter og spann ..
Hilsen Rudolf med den korte nesen.