Så her kan du få 10/7 også, StianThe springs are wound from chrome silicon wire, heat treated twice and carry a lifetime warranty. The standard rates are 450 lb/in front and 300 lb/in rear, but we can supply anything from 200 to 650 lb/in in 25 lb/in increments.
Nye coilovers fra FM (AFCO).
Moderator: Styremedlemmer
- BaktusBror
- 4200 RPM
- Medlemsnummer: 534
- Status: Offline
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
mine blir sent fra fm til uka sammens med nye bremseklosser og polyforinger:) 

04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
- Hauk
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 569
Ok. Tja, for en helg på byen så hadde det vært dyrt. For gode coilovers så er det vel helt greit?arildh wrote:For min del ble det $1,945.00 for varene og innlandsfrakt i USA + 1000 NOK i frakt med Jetcarrier og 300 kroner i tips til statskassa = 11110 NOK. Litt penger.
...og hvis dette er kickass så er det billig!

-
-
Det blir ikke så morsomt
Jeg satte sammen demperne med fjærer og topmounts i kveld og merket at den ene demperen forran var litt treg på rebound og sjekket litt mer.
Samm hvilket av de 47 klikkene jeg stiller de på så sitter de som f*** mens de 3 andre oppfører seg som forventet.
Det er bare flaks at jeg tuklet så mye med det at jeg merket det og ikke begynte å montere på bilen.
Nå blir det vel retur av den ene demperen til FM. De skal pent få lov til å hive en i posten ASAP før min har returnert. Utrolig irriterende.
Anbefaler resten som har bestilt og sjekke nøye.
Tips:
Justeringshjulet festes med en 3/32" umbrako. De vokser ikke på trær men jeg fant en på biltema.
Top mount må festes med en 22mm eller 3/7" deep socket. Vanlig funker ikke om man skal bruke momentnøkkel.

Jeg satte sammen demperne med fjærer og topmounts i kveld og merket at den ene demperen forran var litt treg på rebound og sjekket litt mer.
Samm hvilket av de 47 klikkene jeg stiller de på så sitter de som f*** mens de 3 andre oppfører seg som forventet.
Det er bare flaks at jeg tuklet så mye med det at jeg merket det og ikke begynte å montere på bilen.
Nå blir det vel retur av den ene demperen til FM. De skal pent få lov til å hive en i posten ASAP før min har returnert. Utrolig irriterende.
Anbefaler resten som har bestilt og sjekke nøye.
Tips:
Justeringshjulet festes med en 3/32" umbrako. De vokser ikke på trær men jeg fant en på biltema.
Top mount må festes med en 22mm eller 3/7" deep socket. Vanlig funker ikke om man skal bruke momentnøkkel.
-