ujevn gange! Hjelp

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

Miatapowers
7200 RPM
7200 RPM
Status: Offline

Post by Miatapowers »

Ole wrote:sitter på downpipe ja... men det er jo uttak på manifoil også.. Får se om den blir flyttet opp dit.. Kanskje litt lettere å komme til når den står der. Skulle vel ikke være noe galt i å flytte den. Den satt J"#!% fast... men det som ikke går med makt, går med vold og vaselin! :)
Om det er uttak lengre oppe så er det jo bare å klippe ledningen å montere den lengre oppe da.
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
BaktusBror
4200 RPM
4200 RPM
Medlemsnummer: 534

Post by BaktusBror »

StianOppistov wrote:
Ole wrote:sitter på downpipe ja... men det er jo uttak på manifoil også.. Får se om den blir flyttet opp dit.. Kanskje litt lettere å komme til når den står der. Skulle vel ikke være noe galt i å flytte den. Den satt J"#!% fast... men det som ikke går med makt, går med vold og vaselin! :)
Om det er uttak lengre oppe så er det jo bare å klippe ledningen å montere den lengre oppe da.
Hmm. Se her ja, nå begynner jeg å lære litt mer om våre rare 90HK 96-modeller: vi har ECU fra 1.8 litern, og samme o2-sensor som 1.8...fint for meg som skal bytte til 1.8l :D Det kom en ny O2 sensor type, såkalt "heated o2 sensor" i 94, og den ble montert lenger nede enn den gamle som stod i manifolden. Siden de er forskjellig type og forskjellig monteringssted, så kanskje det er en god grunn og at det ikke er så lurt å flytte den opp til manifold?
Ole
2000 RPM
2000 RPM

Post by Ole »

har tenkt litt på det i det siste... kan være den er flyttet ned siden den har egen varming.. så den blir nok stående.. :) Akkurat nå er jeg på desperat jakt etter ny lambda siden bilen står.... :(
MedlemNr.532 96-vinrød MX5 ,senket,gule Koni,lowprofile,Enthuza 3", 2.5" DP og Cat, MX5Project IC, 115hk.kammer ,K&N filter , Greddy@6,5psi, 550 dyser, Walbro 190 HP Zeitronix ZT2, MS PNP
94-Yamaha YZF750R "Modifisert" 138,5RWHP
Post Reply