Både vanlig soft-top og RF blir for 2019 oppdatert med enda bedre dynamiske egenskaper, bedre sikkerhetsteknologi og designdetaljer.
Begge motorene får litt bedre forbrenning og litt mer torque. Det mest spennende blir nok at 2.0 liters motoren nå blir like omfattende tunet som 1.5 var da ND ble lansert. Det lover jo bra når vi vet at 1.5 motoren har vært så bra tunet at biljournalistene har hatt problemer med å velge hvilken motor de skal anbefale.
Turtallsperra vil nå gå på 7500 rpm, mot 6800 rpm som idag. Maks hestekrefter øker fra 160 til 184 (ved 7000 rpm). Torque øker fra 200 Nm til 205 Nm (ved 4000 rpm).
En annen nyhet er at rattet endelig kan justeres både i høyde og lengde.
Det blir også oppdatering av sikkerhetsutstyret med førertrøtthetsalarm, skiltgjenkjenning, Smart City Brake Support både foran og bak, samt ryggekamera.